Mivardi Promo Team

A hosszú téli időszak után végre eljutottunk az idei első komolyabb túránkra, amit egy Budapesthez közeli víztározóra terveztünk. Úgy terveztük, hogy péntek reggel kezdünk és vasárnap délig űzzük kedvenc halainkat, a pontyokat. Az elmúlt hetek időjárásához hűen ezt a hétvégét is esővel kezdtük, azonban mire felállítottuk a tábort a felhők eltűntek a fejünk felől, így semmi sem nehezítette a halfogás kényelmét.

Mfishing-Mivardi

Alapstratégiánk az volt, hogy a tó közepén lévő akadókra horgászunk, viszont kettő botot keresőre tettünk. Etetésünk elkészítéséhez a Mivardi Rapid pelleteit és bojlijait használtuk. Apróbb, 8-12mm es pelleteket és 18mm-es bojlikat használtunk etetésre. A bojlikat gyakran feleztük, gyorsítva a golyóban lévő aromák és aminók szabad oldódását. A pellet és bojli mixhez adtunk némi repcét is, bízva abban, hogy hosszabb ideig tartja etetésünkön a halakat. Etetőanyagunkat vastagon leöntöttük a Mivardi Amino Liquidjeivel.

Csalinak öt különböző összeállítást alkalmaztunk. Bíztunk abban, hogy a halak a legrövidebb időn belül eldöntik, hogy mi számukra a legmegfelelőbb. Pár kapást követően bebizonyosodott, hogy a 18mm fűszeres golyó, plusz egy 14mm-es lebegő bojli hóember kombinációja a nyerő.

Az első kapás a délutáni órákban érkezett, melynek eredménye egy gyönyörű 15 kiló körüli pikkelyes volt.

Mfishing-Mivardi

Az éjszaka beköszönte előtt felfrissítettük a csalikat, majd elővettünk egy finom bort. Éjfél előtt érkezett egy kb. 8 kilós harcsa,

ami jól megdolgoztatta felszerelésünk. A hajnali órák igen eredményesek voltak, hiszen három pontyot is sikerült megfognunk.

Az eredményes éjszaka bizakodásra adott okot, sajnos alaptalanul. Közel 12 órán keresztül nem volt kapásunk. Ahogy kezdett besötétedni a halak ismételten aktivizálták magukat. A második éjszaka 4 halat fogtunk és mindegyik fogás meghaladta a 10 kilót.

A hazaindulás előtti délelőtt kimagaslóan jól sikerült. Egy óra leforgása alatt három tíz fölötti halat szákoltunk, melyek között egy gyönyörű 13,50 kg-os torpedó is matracunkra került.

A horgászat végeztével egyértelművé vált, hogy a fűszeres ízvilágú csalikkal sokkal eredményesebbek voltunk, mint az édes csalikkal. Folyamatosan váltogattuk a helyeket, amire szükség is volt. Kevés, de kellően aromás etetéssel horgunk köré tudtuk csalni a halakat. A hétvége folyamán 12 halat fogtunk, melyből a legkisebb 9,80kg, míg a legnagyobb kerek 15 kg-os volt.

Mfishing-Mivardi

Első horgászatnak nem is volt rossz!