Carpexpert bojlis előkék

A sok-sok Carpexpert termék közül, most a Carpexpert bojlis előkéket szeretném bemutatni nektek. Nemcsak kezdő bojlisoknak ajánljuk, hanem azoknak a horgászoknak, akik már régóta bojliznak. Vannak olyan helyzetek, mikor szükségünk van egy gyors cserére, illetve ezeknek az előkéknek a használatával időt és pénzt spórolhatunk egyértelműen. Nem kell egy vagonnyi cuccot magunkkal cipelni, hiszen a kész előkék esetében a kicsomagolást követően azonnal használatba vehetjük őket. Szinte az összes lehetséges előke kombinációt elkészíthetjük a Carpexpert bojlis előkékből, az egyszerű Hair rigtől kezdve egy Helikopter szerelékig.  A Carpexpert termékek az árukkal azt a szegmenst célozzák meg, akik nem tudnak súlyos ezreket költeni különböző márkás bojlis termékekre. Ezek a termékek semmivel rosszabbak, mint a márkás bojlis termékek, de a gyártó igyekezett olyan árat kialakítani, amit a kispénzű horgászok is meg tudnak venni.

2010. augusztus végén és szeptember elején egy bojlis túrára indultunk barátommal együtt, és magunkkal vittük a Horgász Online Webáruház által tesztelésre bocsátott Carpexpert gyári bojlis előkéket is. Az előkék nagyon jól vizsgáztak és nagyon egyszerű volt egy végszerelék összeállítása, mondhatnám pillanatok alatt meg voltuk vele. Szükség is volt rá, hiszen a halak nagy része akadós terepre és mély vízre váltott a betörő front hatására, így többször volt, hogy szakítás volt a vége. De nemcsak ezekben az esetekben, hanem éjszaka a szakadó esőben is előny a gyors váltás és szerelhetőség. Praktikus 2-es csomagolásban van, ami egyszerre két végszerelék elkészítést teszi lehetővé. Egyetlen egy hibával találkoztunk, az egyik csomagban lévő végszereléken, vagyis a horgon lévő akadást segítő szilikon cső elszakadt szerelés közben, de ez könnyen pótolható. Valószínűleg mi hibáztunk a tárolásnál, véleményem szerint a napfény megtette a hatását a fekete szilikon csövön. Halat nem vesztettünk egyetlen egy alkalommal sem, a horog kötések megfelelő biztonsággal tartották a halainkat. A legnagyobb halunkat egy spanyol pikkelyes pontyot a Carpexpert Combi Rig 4-es formációval fogtuk. Ami még ezek az előkék mellett szól, hogy mindegyik jó minőségű MARUTO horgokkal van kötve, több hal után sem vesztettek a hegyük élességéből!

No de lássuk az előkéket és egy kombinációt a felhasználásukra, a többi már csak a Te fantáziádra van bízva .

CarpExpert bojlis előkék

Amint látható, nagyon gyorsan és egyszerűen lehet végszereléket készíteni a Carpexpert gyári előkékkel. Mint a fentiekben említettem egy Carpexpert Combi riggel fogtuk a túra egyik halát. Ebből készítettünk egy popup bojlis szereléket, melyet tábori körülmények között egy félbe vágott pille palackban is kipróbáltunk. A végszerelék összeállításához a Combi Rigen kivül szükségünk van egy bojli fűzőtűre, stopperre, valamint a Carpexpert biztonsági kapoccsal ellátott leadcore előkére, és egy ólomra!

CarpExpert füzőtű

CarpExpert Combi Rig

A cikkben szereplő termékeket megpróbáltuk objektívan bemutatni, mivel a Carpexpert termékek megfelelő alternatívát kínálnak a nagyon drága bojlis kiegészítők piacán, azoknak, akik nem tudnak súlyos ezreket erre szánni, de szeretnék a bojlis módszert megismerni és eredményesen használni.

A cikket készítette a Horgász Online Webáruház Tesztcsapata: Bakonyi Kornél

A termékek megvásárolhatók a Horgász Online Webáruházban!